New monday. New week. New goals.

Let's kill it!

Ny uke og nye muligheter. Jeg mener at det ikke er noe grunn til å vente til mandag med å begynne med noe. Eller slutte for den saks skyld. Men det kan være en fin dag å sette seg noen små delmål på.

Har jeg noen mål for denne uka? Har du noe mål for denne uka? Jeg har jo en, for meg, genial måte å tenke delmål på; Bare sørge for å legge lista så lavt at jeg er sikker på å klare det! Det gir meg alltid en følelse av mestring. Som igjen gjør meg i stand til å takle større utfordringer, som gjør at jeg tør å legge lista litt høyere neste gang. Og målet skal være noe som er viktig for meg. Målet skal være noe som hjelper meg på veien mot et enda større mål.

Så mine delmål denne uka er:

  • å spise nok mat hver dag ( å spise for lite hjelper ingen).

  • å ta med lunsj hjemmefra (så jeg ikke blir fristet til å handle noe jeg ikke trenger).

  • å ta en hviledag fra trening.

  • å trene kondis en økt mer enn jeg pleier.

  • å ikke veie meg hver dag.


Jeg har noen mål som ligger litt fram i tid, og noen mål som ligger laaangt fram i tid. Og disse små delmålene vil hjelpe meg i riktig retning! Om du ikke har tenkt på det enda, så tenk på det nå. Har du noen delmål du ønsker å oppnå i løpet av uka? Kanskje du kan sette det ett mål som gjelder kosthold? Og ett som gjelder trening?

For du kan klare det! Let's kill it!
 

 



Liker